Nasz cel? Pokazać zmianę roli ojca i nadać jej rozpędu

Cel badania

Na ulicach widzimy co raz więcej ojców z wózkiem, coraz więcej ojców czyta nasze treści, coraz więcej angażuje się w dyskusje na temat rodzicielstwa i bierze w nich czynny udział. Nie ograniczają się jedynie do nauki jazdy na rowerze, czy kopania piłki. Mimo to ich perspektywa i udział jest często pomijany, chcemy to zmienić!
Dlatego wspólnie z marką Dada przeprowadziliśmy badanie, w którym zadaliśmy pytania o współczesne ojcostwo – w codziennym życiu, w pracy, w internecie i na zakupach. Aby pokazać światu, że tata w dzisiejszych czasach nie pomaga. Tata wychowuje dziecko na równi z mamą.

Do kogo było skierowane badanie?

Badanie “Teraz tata!” było skierowane do ojców dzieci do 7. roku życia.

Wyniki badania są już dostępne!

Dodatkowa zachęta? Oczywiście! Wypełniając ankietę, można było wziąć udział w konkursie partnera naszej akcji marki Dada i wygrać nagrodę – 20 najciekawszych odpowiedzi na pytanie nagrodziliśmy bonem w wysokości 100 zł na zakupy w sklepach Biedronka!

Zapisz się do naszego newslettera i odbierz Ebook z wynikami badania i Planem Porodu w prezencie!

Czego dotyczyło badanie “Teraz tata!”?

Przygotowania do narodzin
Kompletowanie wyprawki, uczestnictwo w wizytach u lekarza i porodzie
Opieki nad niemowlakiem
Kolki, karmienie, nocne pobudki, przewijanie, ale też urlop tacierzyński i rodzicielski
Postrzegania ojców w społeczeństwie
Z jakimi wyzwaniami styka się tata u lekarza, w sklepie, żłobku czy przedszkolu?
Roli ojca w rodzinie
Ile czasu i w jaki sposób współczesny tata spędza ze swoimi dziećmi i jak wygląda podział obowiązków między rodzicami?

Jak można było wziąć udział w badaniu?

Jesteś tatą dziecka w wieku do 7 roku życia? Pragniesz zmiany w postrzeganiu Ciebie jako pełnoprawnego rodzica?

Dlaczego warto?

Tym badaniem chcieliśmy wywołać zmianę, byśmy nie słyszeli już “a gdzie jest mama dziecka?”, gdy tata idzie z dzieckiem do lekarza, mógł je przewinąć będąc w galerii handlowej, aby ojcowie nie bali się brać tacierzyńskiego czy L4 na dzieci, a w reklamach, które widzimy wreszcie był pokazany ten prawdziwy tata, którego rola nie ogranicza się do nauki jazdy na rowerze.
Wszystkie zebrane wyniki zamknęliśmy w e-booku i połączyliśmy z artykułami napisanymi specjalnie dla mężczyzn, a także historiami okołoporodowymi opisanymi z perspektywy ojców. Zostań z nami na dłużej!

O co pytaliśmy?

Tacierzyński, obecność ojca przy porodzie, brak przewijaków w męskim, place zabaw z mamami – to tylko kilka tematów, o które zapytaliśmy Ojców w ankiecie.
W badaniu, obok pytań dotyczących ojcowstwa, pytaliśmy o podstawowe dane metryczkowe oraz wiek dziecka. Badanie było anonimowe, ale do wzięcia udział w konkursie, niezbędne było podanie e-mail do kontaktu także, aby otrzymać wyniki tego badania na swoją skrzynkę. Regulamin konkursu dostępny pod tym linkiem: https://epozytywnaopinia.pl/regulamin-konkursu-teraz-tata

Dada partnerem Badania “Teraz tata!”

Partnerem naszej akcji jest Dada, producent pieluszek, chusteczek nawilżanych, kosmetyków oraz tekstyliów dla dzieci rekomendowanych przez ekspertów z Instytutu Matki i Dziecka.

Wszystkie zebrane wyniki badania chcemy zamknąć w e-booku i połączyć z artykułami napisanymi specjalnie dla mężczyzn, a także historiami okołoporodowymi opisanymi z perspektywy ojców. Zostań z nami na dłużej!

Bezpłatna paczka powitalna

Czy wiesz, że możesz przetestować pieluchy, chusteczki oraz patyczki higieniczne Dada – zupełnie za darmo? Wypełnij formularz na stronie Dadaclub.pl i odbierz paczkę z produktami tej marki w prezencie. Nie masz czasu? Nie szkodzi! Paczka zostanie wysłana na wskazany adres – nie musisz nawet wychodzić z domu 🙂

Zobacz produkty z Pozytywną Opinią

Dada to producent, który nie tylko od lat oddaje swoje produkty do testów ekspertów z Instytutu Matki i Dziecka, ale nawet – jako jedyna marka w historii – wspólnie z nami stworzyła jeden z nich: Pieluszki Dada Climaflex. Sprawdź, które produkty tej marki otrzymały Pozytywną Opinię i jak wypadły w testach użytkowych.

Tato, chcesz otrzymać wyniki badania na swoją skrzynkę?

Są już gotowe! Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz je na swoją skrzynkę.